لوله سیلندری پشت سنگ خورده

لوله سیلندری پشت سنگ خورده

لوله سیلندری پشت سنگ خورده چیست؟ چه کاربردی دارد؟ لوله های سیلندری از ضخامت بالایی تشکیل شدند و می توانند فشار بالایی را تحمل کنند. به دلیل سطح داخلی براقی که دارند از نشت هر گونه مواد جلوگیری می کند. لوله های سیلندری در شکل های لوله ای و مستطیلی تشکیل می شوند که هیچ گونه درزی در آن وجود ندارد. لوله سیلندری پشت سنگ خورده در دو نوع گرمایشی و سرمایشی تولید می شود. شرکت کیان کروم، تولید کننده و تامین کننده انواع میله های کروم از جمله میل کروم چینی با کیفیت تضمینی می باشد. با ما همراه باشید تا در این مقاله درباره ساختار این نوع لوله ها توضیح دهیم.

ویژگی لوله های سیلندری پشت سنگ خورده

این لوله ها دارای روکشی از جنس کروم می باشند به همین دلیل از ویژگی های مانند سختی و مقاومت بسیار زیاد در برابر سایش و خوردگی برخوردار است و با توجه به نیاز مصرف کنندگان قطر داخلی استوانه و سایز آن را تغییر می دهند.

لوله سیلندری پشت سنگ خورده

لوله سیلندری پشت سنگ خورده

کاربرد لوله سیلندری پشت سنگ خورده

لوله های پشت سیلندری در صنایع مختلفی از جمله: جک سازی، پمپ سازی، آسانسور سازی،لیف تراک ها،کامیونت ها،کامیون ها،بالابرها و … کاربرد دارد. مهم ترین ویژگی های این نوع لوله سیلندری که در کیان کروم تولید می شود دقت بالا و ضد زنگ بودن آن است. به دلیل پرکاربردی و با کیفیت بودن آن جزو محصولات پر فروش ما در کیان کروم بوده است.

ویزگی لوله پشت سنگ خورده

دلیل استفاده از لوله سیلندر

برای حمل روغن سیال از این نوع لوله استفاده می شود. زمانی که روغن از لوله های سیلندری در جریان است، نیروی فشار به طور مساوی در همه جا پخش می شود. مساحت سطح لوله سیلندر بسیار کم است بنابراین سطح کمتری در معرض روغن قرار می گیرد. به دلیل اینکه ساختار لوله ها مربع شکل است مقداری روغن در درزهای آن رسوب می کند. لوله های سیلندری مقدار انعطاف بیشتری نسبت به لوله های مربعی دارند.

لوله پشت سنگ خورده کروم

از محصولاتی که در صنعت فلز از طرفداران زیادی برخوردار است، می توان به لوله های پشت سنگ خورده با روکش کروم اشاره کرد. این لوله ها دارای ویژگی های کروم هستند. کروم مقاومت بالایی در برابر سایش و خوردگی ایجاد می کنند. این ویژگی مهم باعث شده تا از این لوله ها ( شفت کروم ) در صنعت هوا و فضا، هسته ای، ماشین آلات سنگین استفاده کنند. قطعات کرومی که تولید می شوند باید دارای ضخامت یکسانی باشد.

لوله های کرومی

مزایای استفاده از لوله ای که دارای کروم است

قطعاتی که در آن ها از کروم استفاده می شود. دارای ضخامت بیشتری نسب به قطعات بدون کروم است و عمر طولانی تری دارند. کروم مقاومت بسیار بالایی در برابر مواد اکسید کننده و احیا کننده دارد و می تواند درجه حرارت بالا را به خوبی تحمل کند. قیمت این نوع لوله به عوامل مختلفی بستگی که در مقاله عوامل موثر بر قیمت لوله سیلندری به آن پرداخته ایم.

انواع لوله سیلندری پشت سنگ خورده دارای کروم

  • لوله روکش کروم اینداکشن: سطح بیرونی لوله از جنس کروم + عملیات حرارتی القایی(induction) ،دارای سختی زیاد و اصطحکاک کم در مقایسه با نوع معمولی آن، از این نوع به عنوان پیستون برای کاهش وزن سیلندر استفاده می شود. حداقل سختی لایه کروم در این نوع 900 است.عمق سختی در این نوع لوله ۱ تا ۴ میلی متر است .
  • لوله سیلندری روکش کروم: این مدل از لوله سیلندری پشت سنگ خورده ویژگی هایی از جمله موارد زیر را دارد:
  • سطح داخلی لوله سنگ خورده و سطح بیرونی آن از جنس کروم است. کاربرد این لوله ها در ساخت جک تلسکوبی، سطح داخلی لوله دارای ساختاری مشابه به لوله سلندری است. سطح خارجی آن هم ساختاری شبیه لوله معمولی دارد.
  • لوله سیلندری روکش کروم اینداکشن: سطح داخلی لوله سنگ خورده است ،سطح بیرونی لوله از جنس کروم و حرارت القایی است، در ساختار جک و بالابر مکانیکی استفاده می شود، جنس سطح داخلی لوله شبیه لوله های سیلندری است و سطح خارجی آن از جنس کروم اینداکشن است.
  • لوله داخل کروم: این محصول را تعداد کمی از شرکت های اروپایی تولید می کنند، سطح داخلی لوله از جنس کروم است، در ساخت جرثقیل و پمپ های بتنی استفاده می شود حداقل سطح داخلی این لوله 35 میلی متر است.
  • لوله پشت سنگ خورده: این محصول تولیدات شرکت کیان کروم است، جنس سطح خارجی لوله سنگ خورده می باشد، برای کاهش در هزینه ها این لوله را می توان جایگزین لوله های روکش کروم کرد. از قطر 20 تا 300 میلی متر تولید می شود.
  • لوله های سیلندری آلومینیوم: کاربرد در جک های سرعت بالا، در دو شکل گرد و پروفیل تولید می شود، از آلیاژ T5 ساخته شده، سطح لوله سبک و ضد خوردگی درست شده، سه برابر بیشتر از میل کروم معمولی در برابر سایش مقاوم است.

مقاله پیشنهادی : لوله سیلندری داخل سنگ خورده 

ویژگی قطعات دارای کروم

سوالات متداول درباره لوله سیلندری پشت سنگ خورده

کاربرد لوله سیلندری پشت سنگ خورده چیست؟

در صنایع مختلفی از جمله جک سازی، پمپ سازی، آسانسور سازی، لیف تراک ها،کامیونت ها، کامیون ها، بالابرها و … استفاده می شود.

ویژگی لوله های سیلندری پشت سنگ خورده چیست؟

این لوله ها دارای روکشی از جنس کروم می باشند به همین دلیل از ویژگی های مانند سختی و مقاومت بسیار زیاد در برابر سایش و خوردگی برخوردار است. قطر داخلی دهانه استوانه دارای اندازه دقیق و مناسب سایز مورد نیاز استفاده کنندگان می باشد.

کلام پایانی

در این مقاله درباره لوله سیلندری پشت سنگ خورده و قسمت‌های مختلف آن توضیح دادیم، برای ثبت سفارش و مشاوره با متخصصان ما همین الان با شماره 09127706386 تماس حاصل بفرمایید. شرکت کیان کروم تولید کننده انواع میل کروم ایرانی می باشد. چنانچه بعد از مطالعه این مطالب سؤالی برای شما پیش آمد در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

 

2 نظر در “لوله سیلندری پشت سنگ خورده

  1. صبا مهرپور گفت:

    سلام لوله سیلندری پشت سنگ خورده ، تولید خودتون هست؟

    1. پشتیبان کیان کروم گفت:

      سلام خانم مهرپور عزیز،
      بله تولیدات خود کیان کروم هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات
آخرین محصولات
Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که می خواهید، شروع به تایپ کنید.